9 December 2015

Ada Je Ni .

Assalamualaikum dan Hai .

Susah betul bila takde idea nak hupdate entry tapi jari jemari ni sibuk naww nak menari diatas keyboard ni haaa . Haihh tak faham tak faham *geleng kepala*

Ehemmm . Sis nak mintak maap kat korang kalau korang yang rajin datang jenguk sis kat sini tapi tengok entry sis masih sama tak berubah . Bukan apaa , ni lah masalahnya bila fikiran tak diasah . Bak kata pepatah malayuu " bagai katak dibawah tempurung " . Almaklumlah musim hujan sekarang kan ? 

Btw , jangan risau . Bila sis tak ada entry baru , sis akan merajinkan diri pi terjah blog hampa semuaa . So hampa semua get ready nahhh . 

Okeyy ye . Get readyyyy !!!



Terima Kasih

2 comments:

  1. baiklah sis, semoga cepat recover dari 'writer-block' :)

    ReplyDelete

Sarah Amran Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign